Co jsou Retro Šaty ?
Retro Šaty je internetový obchod specializující se na prodej vintage oblečení pro ženy. Jsme nadšení pro kvalitní vintage oblečení a snažíme se vám poskytnout výjimečný zážitek z nakupování.
Jak nás kontaktovat?
Můžete nás snadno kontaktovat vyplněním našeho kontaktního formuláře nebo zasláním e-mailu na adresu podpory. Zavázali jsme se vám odpovědět co nejdříve.
Jak dlouho bude trvat, než obdržím svou objednávku?
Potřebujeme 1–2 týdny na zpracování vaší objednávky, kontrolu kvality našich produktů a zajištění dopravy zdarma. Snažíme se, aby vám byl balíček doručen co nejrychleji, aniž bychom kdy ohrozili kvalitu našich produktů.
Mohu sledovat svou objednávku?
Samozřejmě! Pro sledování vaší objednávky nás můžete kontaktovat e-mailem.
Sledování říká, že můj balíček byl doručen, ale nic jsem neobdržel. Je to normální?
Nemějte obavy, k tomu může dojít, pokud si objednáte více než jednu položku. Položky jsou někdy dodávány samostatně v závislosti na dostupném inventáři a přepravních skladech. Zbytek položek obdržíte v následujících dnech.
Kolik stojí doručení a kam doručujete?
Naše položky zasíláme zdarma po celém světě, s výjimkou některých zemí, kde mohou být účtovány dodatečné poplatky. Chcete-li se dozvědět více o nákladech na doručení, navštivte naši stránku doručení.
Co mám dělat, když v mé objednávce chybí položka?
Pokud si všimnete, že některá položka ve vaší objednávce chybí, okamžitě nás kontaktujte e-mailem. Uděláme, co bude v našich silách, abychom problém rychle vyřešili a zašleme vám chybějící produkt.
Neobdržel jsem svou objednávku
Pokud máte problém s objednávkou, řešíme spory za vás pomocí našeho 100% bezpečného doručení. Vše vyřizujeme osobně a slibujeme, že vám obratem zašleme nový balíček na naše náklady.
Nežiji v Evropě
Doručení mimo Evropu může trvat až jeden měsíc ode dne objednávky, aby pro vás zůstalo finančně dostupné.
Zrušení a vrácení objednávky
Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
Svou objednávku můžete upravit nebo zrušit, pokud není „ve stavu“. Pokud se objednávka již připravuje, mohou být účtovány storno poplatky.
Mohu vrátit položku?
Přijímáme vrácení produktu, pokud má prokázanou vadu nebo pokud nejste s nákupem spokojeni. Další informace o zásadách vracení naleznete na naší stránce vracení zboží.
Jaké platební metody přijímáte?
Přijímáme kreditní a debetní karty a také online platební služby, jako je PayPal a Stripe, abychom zajistili bezpečné transakce.
Jak si mohu objednat produkt?
Objednání našich produktů je snadné podle těchto jednoduchých kroků: vyberte požadované položky, přidejte je do košíku a poté dokončete nákup kliknutím na ikonu košíku v pravé horní části obrazovky. Můžete si také vytvořit účet, aby byl proces ještě rychlejší a jednodušší.
Chci objednávat hromadně
Pokud chcete zadat hromadnou objednávku, zašlete prosím e-mail naší podpoře další informace.
Pokud máte další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme vždy připraveni vám pomoci a odpovědět na všechny vaše otázky.